Lad mig være helt ærlig
- At få designet et logo tager (typisk en del) tid
- At få designet et logo kræver (også) en indsats fra kunden
- At få designet et logo kan (ofte) indeholde en del frem og tilbage kommunikation
- At få designet et logo er ikke (altid) en ligefrem proces
- At få designet et logo er altid en udfordring (på den fede måde)
TIL GENGÆLD er den vilde optur ved de fakta, at det er hele indsatsen værd. For resultatet bliver et logo du ved er tro mod dine værdier og som er gennemarbejdede til at stemme overens med dit brand. Et logo du har lyst til at bruge og som du kan relatere til.
En del af processen er at jeg udvikler et moodboard, for at vi kan spore os ind på stil og udtryk. Og netop der skal der ske noget benarbejde for begge parter… Det er svært at sætte tag på et hus uden mure og fundament, for at sige det billedligt talt.
Den næste del som går ud på at designe logo idéer og sparre omkring dem, kan for nogle fremstå rodet, men man kan være sikker på at være taget trygt i hånden med min ekspertise.
Kreativitet bør ikke struktureres, projektplanlægges og presses til en form, før den er klar til det. Hvis jeg selv skal sige det, er evnen til at se hvornår tiden er til frirum og hvornår den er klar til organisering, en af mine styrker.