3 gode grunde til at tage en snak inden starten på et samarbejde
1) SOM KUNDE VIL VI GERNE SE HVEM DET ER VI SKAL SAMARBEJDE MED
På trods af at det digitale har en stor rolle i vores virkelighed, er det relationen mellem mennesker og at vide hvem det er vi samarbejder med. Hvad er det for en tilgang og filosofi, proces, metode, erfaring, kompetence og baggrund, vi køber ind i?
2) FORVENTNINGERNE KAN AFSTEMMES PÅ FORHÅND
Der er mange detaljer i et godt samarbejde, som handler om dem vi er som mennesker. Et er om fagligheden er i orden, om den service vi får er tilfredsstillende, og at produktet vi får er som vi ønsker det. Derudover er der om tillid, rådighed, om vi er på bølgelængde, og meget andet der spiller en stor rolle. Hvis disse ting kan checkes af på listen, får vi en god fornemmelse og er indstillet på at starte et samarbejde.
3) INSPIRATION KOMMER I HØJ GRAD AF AT DELE IDÉER OG INPUT
At høre tanker og idéer fra kilden, fra den som står bag et behov for at kommunikere et budskab ud, er en stor del af triggeren til kreativitet. Dialogen om hvad udfordringen består af og hvilken service eller produkt den omhandler, og den virksomhed og visionen bag, er der hvor idéerne skal gro fra.
Mere fra bloggen
Har du et projekt du søger hjælp til?
Det starter altid med at vi tager en snak på telefon, for at finde ud af hvor I er henne i jeres proces, hvad I konkret har brug og om hvordan et samarbejde kunne se ud.