Lad mig være helt ærlig

Lad mig være helt ærlig

  • At skabe en unik brand design identitet kræver tid. Vi arbejder sammen om at skabe det bedste resultat, der passer til din vision.
  • Som kunde er du en vigtig del af processen. Dit input og engagement er med til at forme en unik brand design identitet, der afspejler din virksomheds værdier.
  • Selvom vi måske skal drøfte forskellige ideer, er samarbejdet med til at skabe en unik brand design identitet, der er i overensstemmelse med dit brand’s kerne.
  • Designprocessen er ikke altid ligeud. Men hver udfordring fører os tættere på det resultat, der virkelig gør en forskel.
  • Det ultimative resultat er en unik brand design identitet, der stærkt repræsenterer din virksomheds værdier og som du vil være stolt af at bruge.
  • Vi starter med et moodboard for at finde stilen. Dette trin kræver en indsats, men det er nøglen til at få succes med reusltatet. Det er svært at sætte tag på et hus uden mure og fundament, for at sige det billedligt talt.
  • Jeg guider dig gennem designidéer og sparring, så du føler dig tryg undervejs i hele processen.

    TIL GENGÆLD er den vilde optur ved de fakta, at det er hele indsatsen værd. For resultatet bliver et logo du ved er tro mod dine værdier og som er gennemarbejdede til at stemme overens med dit brand. Et logo du har lyst til at bruge og som du kan relatere til.

    Kreativitet bør ikke struktureres, projektplanlægges og presses til en form, før den er klar til det. Hvis jeg selv skal sige det, er evnen til at se hvornår tiden er til frirum og hvornår den er klar til organisering, en af mine styrker.

    Har du et projekt du søger hjælp til?

    Det starter altid med at vi tager en snak på telefon, for at finde ud af hvor I er henne i jeres proces, hvad I konkret har brug og om hvordan et samarbejde kunne se ud.

    Mød en tankelæser

    Mød en tankelæser

    Tankelæser..? Lyder det for godt til at være sandt..? Så er det nok også det.

    At kunne læse tanker er en evne ingen – eller i hvert fald få – mennesker kan prale med at have. Alligevel er det udbredt i grafiker-kredse at møde kunder, som virker til at have en forventning til at det er en del af en grafikers kompetencer.

    Med erfaringen bliver vi grafikere bedre til at afkode ord til at beskrive det ønskede og hvordan det kan se ud. Forstå ord som dækker et vist behov og kende det rette fagudtryk, vi skal bruge til at hjælpe med at få netop det design produceret hos fx trykkeri.

    En del af udviklingen af et design, fx af et logo, er en tæt dialog undervejs og forståelsen for at starte et sted og vide at målet om det rette design, ofte nås ad omveje. De omveje er dem som gør at designet “sidder lige i skabet” og dem skal der være plads og tid til.

    Så gå efter en grafiker som du kan tale med, du føler forstår dig og stiller spørgsmål.

    Har du et projekt du søger hjælp til?

    Det starter altid med at vi tager en snak på telefon, for at finde ud af hvor I er henne i jeres proces, hvad I konkret har brug og om hvordan et samarbejde kunne se ud.